نرم افزار دانلود از تورنت، میکرو تورنت - uTorrent 3.4.5

 

دانلود نرم افزار دانلود از تورنت، میکرو تورنت

uTorrent 3.4.5

 

 

نرم افزار دانلود از تورنت، میکرو تورنت - uTorrent 3.4.5

 

 

نسخه جدید نرم افزار دانلود از تورنت µTorrent منتشر شد! (3.4.3)

 

اکثر کاربران نام سرویس تورنت را حتما شنیده اند، کاربران حرفه ای تر بیشتر دانلود های خود را از این سرویس انجام میدهند و یکی از سرویس های اشتراکی دانلود برای فایل های حجیم به حساب میاید.

 

اساس کار تورنت، اشتراک گذاری فایل های موجود در کامپیوتر کاربران است. فرض کنید کاربری در آمریکا یک DVD بازی را که خریداری کرده است در تورنت به اشتراک میگذارد.

 

سپس میلیون ها کاربر در سراسر جهان که از نرم افزار Torrent استفاده میکنند قادر به دانلود آن خواهند بود. هر کاربری به محض دانلود بخشی از فایل، به یک Upload کننده تبدیل میشود که دیگران هم میتوانند از کامپیوتر وی این فایل را دانلود کنند. و به این ترتیب در عرض چند ساعت هزاران کامپیوتر در حال به اشتراک گذاری آن بازی خواهند بود.

 

برای اتصال به شبکه تورنت، نیاز به یک نرم افزار کلاینت تورنت دارید. کلاینت های زیادی برای تورنت وجود دارند که قبلا هم تعدادی از آنها را در سرزمین دانلود معرفی کرده ایم.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت دانلودینگ 6 دریافت کنید.



:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار مدیریت دانلود , دانلود بهترین نرم افزار مدیریت دانلود , دانلود نرم افزار تورنت , دانلود دانلود منیجر , دانلود نرم افزار دانلود , دانلود نرم افزار دانلود منیجر , دانلود نرم افزار جلوگیری از قطع دانلود , دانلود نرم افزار کنترل دانلود , دانلود نرم افزار دانلود شبانه , دانلود نرم افزار زمان بندی دانلود , دانلود نرم افزار دانلود فیلم , دانلود نرم افزار دانلود فیلم از اینترنت , دانلود نرم افزار دانلود آهنگ , دانلود نرم افزار دانلود آهنگ از اینترنت , دانلود میکرو تورنت , دانلود نرم افزار میکرو تورنت , دانلود uTorrent , دانلود نرم افزار uTorrent , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
نرم افزار کنترل کامپیوتر ها از راه دور، تیم ویور - TeamViewer 11.0.52

 
 

 

نرم افزار کنترل کامپیوتر ها از راه دور، تیم ویور - TeamViewer Free 11.0.52

 

 

نسخه جدید رایگان نرم افزار کنترل کامپیوتر ها از راه دور TeamViewer منتشر شد! (11.0.52)

نرم افزار Team Viewer یکی از بهترین و معروف ترین نرم افزارها برای مشاهده دسکتاپ، دسترسی به اطلاعات، و کنترل یک کامپیوتر و یا مجموعه ای از کامپیوتر ها و شبکه ها  از راه دور میباشد.

توسط نرم افزار Team Viewer میتوانید از راه دور کامپیوترهای مورد نظر خود را مدیریت و کنترل کنید و به طور کامل به آنها دسترسی داشته باشید.
تنها کافیست که یک بار این نرم افزار را روی کامپیوترهای مورد نظر خود نصب کنید. سپس میتوانید از هر جای دنیا و با استفاده از اینترنت، به کامپیوترهای مقصد وصل شوید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از امکانات این برنامه، باید نرم افزار Team Viewer از قبل روی کامپیوترهای مقصد نصب شده باشد.

 

در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت  دانلودینگ 6دریافت کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار، دانلود نرم افزار دسترسی به کامپیوتر از راه دور، دانلود نرم افزار ریموت دسکتاپ، دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور، دانلود نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر، دانلود نرم افزار کنترل و نظارت بر کامپیوترهای شبکه، دانلود نرم افزار نظارت و کنترل رایانه ها، دانلود نرم افزار نظارت بر شبکه، دانلود نرم افزار کنترل سیستم از راه دور، دانلود تیم ویور، دانلود نرم افزار تیم ویور، دانلود TeamViewer، دانلود نرم افزار TeamViewer، ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم ها سه بعدی و تصاویر اچ دی MAGIX Video Deluxe 2015

نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم ها سه بعدی و تصاویر اچ دی MAGIX Video Deluxe 2015

Magix Video Deluxe Plus یک نرم افزار قدرتمند برای ویرایش انواع فایل های ویدیویی است.این ابزار به شما این اجازه را می دهد تا ویدیو های خانگی خود را ویرایش نمایید.افزودن صدا ،و انواع افکت تنهابا چند کلیک در این نرم افزار میسر شده است.برای نتایج حرفه ای ، تمپلیت های سینمایی برای شما آماده شده است.ابزار های انیمیشن و ابزار های متنی می تواند به آثار شما جلوه ی خاصی دهد.حتی تصاویر با کیفیت اچ دی و فیلم های سه بعدی به راحتی قابل ویرایش هستند.به راحتی هنر را در فیلم های خود لمس کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلودینگ 6 دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های این برنامه :

افزودن صدا ،و انواع افکت تنهابا چند کلیک

دارای پیکیج تمپلیت های سینمایی

مدیریت بر تصاویر با کیفیت اچ دی و فیلم های سه بعدی

سریع برای دیزاین های حرفه ای

دارای براش ها و ابزار های طراحی وی ویرایش

نرم افزاری مملو از خلاقیت

دسترسی مستقیم به ماژول های قرار دادی

منطبق با ویندوز های ۷ ، ویستا و هشت

پشتیبانی از دوربین های DV و HDV

دارای افکت های متنوع

قابلیت پشتیبانی از نسخه های ۶۴ بیتی



:: برچسب‌ها: ادیت فیلم های سه بعدی, افکت فیلم سه بعدی, دانلود MAGIX Video Deluxe 2015, نرم افزار افکت گذاری فیلم, نرم افزار ویرایش فیلم, ویرایش حرفه ای فیلم ها سه بعدی, ویرایش فیلم های شخصی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
دانلود بازی مسابقه ای و ورزشی Foosball World Tour برای PC
 

دانلود بازی مسابقه ای و ورزشی Foosball World Tour برای PC

Foosball World Tour عنوان بازی مسابقه ای و ورزشی میباشد که در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی Grip Games برای کامپیوتر منتشر شده است. همه ما در طول زندگی حداقل برای یک بار هم که شده فوتبال دستی بازی کرده ایم. بازی Foosball World Tour یک فوتبال دستی هیجان انگیز است که به شما این امکان را میدهد تا در فضای مجازی هم فوتبال دستی بازی کنید. این بازی هیجان انگیز را میتوانید به صورت آنلاین با دوستانتان نیز بازی کنید. در این بازی شما میتوانید فوتبال دستی خود را سفارشی سازی کنید و چیدمان آن را تغییر دهید. مراقب حریف های خود باشید چون خیلی قوی هستند و ممکن است بارها شکستتان بدهند اما شما هم میتوانید با تمرین و تکرار بیشتر پیروزی را ازآن خود کنید. بازی Foosball World Tour را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلودینگ 6 دریافت نمایید.

 



:: برچسب‌ها: Foosball World Tour 2015, بازی 2016, بازی Foosball World Tour 2015, خرید بازی 2016, خرید بازی Foosball World Tour 2015, دانلود Foosball World Tour 2015, دانلود بازی 2016, دانلود بازی 2016 برای کامپیوتر, دانلود بازی Foosball World Tour 2015, دانلود بازی Foosball World Tour 2015 Ultimate Team Edition, دانلود بازی Foosball World Tour 2015 با لینک مستقیم, دانلود بازی Foosball World Tour 2015 برای pc, دانلود بازی Foosball World Tour 2015 برای کامپیوتر, دانلود بازی برای pc, دانلود کرک 2016, دانلود کرک Foosball World Tour 2015, دانلود کرک بازی Foosball World Tour 2015, لینک مستقیم بازی Foosball World Tour 2015, نقد Foosball World Tour 2015, کرک Foosball World Tour 2015, کرک بازی 2016, کرک بازی Foosball World Tour 2015 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
دانلود بازی فکری و معمایی Rainbow Lines برای PC

دانلود بازی فکری و معمایی Rainbow Lines برای PC

Rainbow Lines یک بازی فکری و معمایی که در سال ۲۰۱۵ توسط Pozrik Games برای کامپیوتر طراحی و منتشر شده است. شما در این بازی باید توپ های رنگی را از بین ببرید به طوریکه ۴ توپ همرنگ را در یک خط و در کنار هم بگذارید تا از بین بروند. این بازی در سه حالت Action, Classic و Time Attack انجام میشود و شما با رنگ ها سرو کار دارید. بازی زیبای Rainbow Lines در ۷ مکان مختلف و در مراحل مختلف انجام میشود. بعضی از این مرحله ها آسان و بعضی دیگر بسیار سخت هستند بطوریکه میتوانند ساعت ها ذهن شما را به چالش بکشند. بازی Rainbow Lines را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت  دانلودینگ 6 دریافت نمایید.

 



:: برچسب‌ها: Rainbow Lines 2015, بازی 2016, بازی Rainbow Lines 2015, خرید بازی 2016, خرید بازی Rainbow Lines 2015, دانلود Rainbow Lines 2015, دانلود بازی 2016, دانلود بازی 2016 برای کامپیوتر, دانلود بازی Rainbow Lines 2015, دانلود بازی Rainbow Lines 2015 Ultimate Team Edition, دانلود بازی Rainbow Lines 2015 با لینک مستقیم, دانلود بازی Rainbow Lines 2015 برای pc, دانلود بازی Rainbow Lines 2015 برای کامپیوتر, دانلود بازی برای pc, دانلود کرک 2016, دانلود کرک Rainbow Lines 2015, دانلود کرک بازی Rainbow Lines 2015, لینک مستقیم بازی Rainbow Lines 2015, نقد Rainbow Lines 2015, کرک Rainbow Lines 2015, کرک بازی 2016, کرک بازی Rainbow Lines 2015 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
دانلود باز کم حجم و زیبای مسابقات موتورسواری MotorRacing

دانلود باز کم حجم و زیبای مسابقات موتورسواری MotorRacing

بازی کم حجم مسابقات موتور سواری را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. بازی دارای گرافیک سه بعدی و دوربین پویا (دینامیک) می باشد. در بازی، مدل های مختلفی از موتورسیکلت ها را مشاهده می کنید. بازی بسیار متفاوت تر از دیگر بازی های موتورسواری است که در حین بازی شاهد این قضیه خواهید بود، برای مثال اگر میخواهید برنده ی مسابقات باشید باید از ترفندهای مختلفی مانند ضربه زدن به حریف، پرش های بلند و… استفاده کنید. مسابقات در مناطق مختلف و زیبا برگزار می شود و دارای چندین نوع سبک بازی است که این موضوع باعث می شود تا بازی مهیج تر جلوه کند. هم اکنون این بازی کم حجم و محبوب را از ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: Best Downloads, Downloads Iranian, Downlod Game With Direct Link, جدیدترین بازی های موتورسواری, دانلود با لینک مستقیم, دانلود با لینک مستقیمDownload Free Game, دانلود بازی, دانلود بازی موتور, دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی کم حجم موتور سواری, دانلود جدیدترین بازی موتور, دانلود رایگان, دانلود مسابقات موتورسواری, دانلود گیم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
PicsArt Photo Studio 5.12 ویرایش تصاویر در اندروید
PicsArtPicsArt Photo Studio 5.12 قابلیت های بسیاری از نرم افزارهای ویرایشگر عکس را یکجا در خود جا داده است و به یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار ها در این زمینه تبدیل شده است. صدها فیلتر برای تصویر، قاب های بسیار متنوع، افکت های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی های این ابزار فوق العاده است. هم چنین توانایی کارتونی کردن تصاویر، مدادی کردن، به صورت عکس های قدیمی درآوردن و… در این نرم افزار بسیار جالب وجود دارد


 


:: برچسب‌ها: PicsArt Photo Studio 5 , 12 , ویرایش تصاویر اندورید , برنامه اندروید , ویرایش تصاویر , دانلود نرم افزار ویرایش تصاویر , فتوشاپ , برنامه مثل فتوشاپ , تغییر اندازه تصویر , تغییر رنگ تصاویر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
نرم افزار تلگرام برای ویندوز telegram pc

دانلود تلگرام, دانلود تلگرام کامپیوتر.دانلود telegram . دانلود telegram کامپیوتر.دانلود ورژن جدید تلگرام .دانلود تلگرام سیمبین . تلگرام برای جاوا . تلگرام برای کامپیوتر. دانلود تلگرام ویندوز . telegram برای ویندوز . تلگرام ویندوز. telegram ویندوز . دانلود telegram برای pc . دانلود برای لپ تاپ .نلود برنامه ویندوز .دانلود برنامه کامپیوتر .دانلود برنامه لپ تاپ . دانلود نرم افزار تلگرام .دانلود برنامه تلگرام .دانلود نرم افزار تلگرام برای کامپیوتر

 

 

Telegram یکی از بهترین و کاربردی ترین مسنجر های عرضه شده در پلتفرم های مختلف است که نسخه جدید آن برای کامپیوتر به تازگی عرضه شده است. این برنامه از نظر کارایی شباهت زیادی به مسنجر واتس آپ دارد ولی دارای ویژگی های بسیار زیادتری است. شما به کمک این مسنجر می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را برای دیگر دوستانتان از هرکجای دنیا که هستید بفرستید. نکته جالب توجهی که این مسنجر را با دیگر مسنجر های عرضه شده کاملا متفاوت کرده،

ارسال فایل های ویدیویی و تصویری تا سقف ۱ گیگابایت برای دوستانتان است! شما تنها با چند کلیک می توانید ویدیوهای خود را بدون هیچگونه نگرانی نسبت به ارسال نشدن و یا قطعی به علت حجم بالای ویدیو، به سادگی برای دوستان خود بفرستید. از ویژگی های این مسنجر می توان به امکان ساخت گروه و دعوت از دوستان خود تا ۲۰۰ نفر، ارسال ساده و سریع فایل ها تا سقف ۱ گیگابایت، ذخیره فایل های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستانتان و یا گروه ها برروی گوشی و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.

 

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود تلگرام, دانلود تلگرام کامپیوتر,دانلود telegram , دانلود telegram کامپیوتر,دانلود ورژن جدید تلگرام ,دانلود تلگرام سیمبین , تلگرام برای جاوا , تلگرام برای کامپیوتر, دانلود تلگرام ویندوز , telegram برای ویندوز , تلگرام ویندوز, telegram ویندوز , دانلود telegram برای pc , دانلود برای لپ تاپ ,نلود برنامه ویندوز ,دانلود برنامه کامپیوتر ,دانلود برنامه لپ تاپ , دانلود نرم افزار تلگرام ,دانلود برنامه تلگرام ,دانلود نرم افزار تلگرام برای کامپیوتر, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
دانلود تلگرام برای ایفون telegram apple

دانلود تلگرام . دانلود نسخه جدید تلگرام ایفون . دانلود telegram برای ایفون . دانلود تلگرام برای اپل . دانلود تلگرام برای 5s 6plus . دانلود برنامه ایفون . دانلود برنامه تلگرام برای ایفون . ایفون . اپل . تلگرام . telegram . telegram iphone apple



شاید کم تر اسم این نرم افزار پیام رسان را شنیده باشید اما باید گفت Telegram یکی از امن ترین شبکه های گفتگو برای کاربران اندرویدی به شمار می رود . چرا که شما می توانید تعیین کنید که در یک دوره زمانی مشخص تمام حافظه ذخیره شده از چت ها و گروپ چت های شما از سرور پاک شود و خود سیستم نیز این کار را به صورت خودکار هر چند وقت انجام خواهد داد . از قابلیت های این نرم افزار می توان به پیام رسانی سریع و دقیق ، امکان چت گروهی ، امکان ایجاد چت روم رمز دار ، ایجاد شبکه امن برای گفتگو ، اطمینان از در امان ماندن از دست هکر ها و ... اشاره کرد . شاید نقص هایی هم چون تماس تصویری یا صوتی این نرم افزار را از سایر رقبا کمی دور کرده باشد اما گاهی باید امنیت را فدای امکانات کرد . به تبع همیشه امکانات رایگان دردسر هایی هم چون امنیت محدود را در پی دارد .


 



:: برچسب‌ها: دانلود تلگرام , دانلود نسخه جدید تلگرام ایفون , دانلود telegram برای ایفون , دانلود تلگرام برای اپل , دانلود تلگرام برای 5s 6plus , دانلود برنامه ایفون , دانلود برنامه تلگرام برای ایفون , ایفون , اپل , تلگرام , telegram , telegram iphone apple, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
دانلود استیکرهای جدید و پرکاریرد تلگرام sticker telegram

 

دانلود استیکر تلگرام . دانلود sticker تلگرام . دانلود استیکر . دانلود تلگرام . استیکر بی تربیتی برای تلگرام . دانلود استیکر . استکر . دانلود شکلک های تلگرام . دانلود استکر های فیسبوک برای تلگرام . دانلود استکر های لاین برای تلگرم . دانلود استکرهای بیتالک برای تلگرام . دانلود برنامه . برنامه استیکر . استکر عصبانی شادی خنده فحش حرف بد زشت تلگرام 

 

 

در حال حاضر تلگرام بهترین و امن ترین برنامه برای چت کردن می باشد.

ولی چون استیکر ها و شکلک های خود برنامه زیاد جالب نیست، تصمیم گرفته تا استیکر های جدید و زیبا رو به صورت رایگان برای دانلود قرار بدیم.

 

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود استیکر تلگرام , دانلود sticker تلگرام , دانلود استیکر , دانلود تلگرام , استیکر بی تربیتی برای تلگرام , دانلود استیکر , استکر , دانلود شکلک های تلگرام , دانلود استکر های فیسبوک برای تلگرام , دانلود استکر های لاین برای تلگرم , دانلود استکرهای بیتالک برای تلگرام , دانلود برنامه , برنامه استیکر , استکر عصبانی شادی خنده فحش حرف بد زشت تلگرام , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
دانلود بازی پو برای کامپیوتر pou pc

 

دانلود بازی پو . دانلود بازی کامپیوتر . دانلود بازی لپ تاپ . دانلود بازی کامپیوتر . دانلود بازی های اندروید برای کامپیوتر . دانلود بازی pou برای کامپیوتر . دانلود بازی pou برای ویندوز . دانلود بازی پو برای ویندوز . pou برای کامپیوتر . دانلود بازی پو . دانلود بازی pou . دانلود بازی pou برای pc

 

 

 

 

 

 


Pou عنوان بازی محبوبی است که در عین سرگرم کننده بودن از حجم پایینی برخوردار می باشد. بازی پو ،یک بازی شبیه سازی مراقبت از حیوان خانگی می باشد که در آن شما دارای یک حیوان خانگی با مزه می باشید که باید مراقب آن باشید این حیوان خانگی شما Pou نام دارد که حیوانی بازیگوش،پرخور،پرانرژی و ترحم انگیز می باشد و همواره برای شما چالش انگیز می باشد.

در این بازی Pou گرسنه می شود شما باید به غذا بدهید،خود را کثیف می کند باید او را تمیز کنید، مریض می شود باید اورا درمان کنید.می توانید با او بازی کنید با او گل ها را آب بدهید و هر آنچه از یک حیوان خانگی هوشمند انتظار می رود. بازی پو بسیار سرگرم کننده می باشد به نحوی که پتانسیل آن را دارد که مخاطب را ساعت های متوالی مشغول او کند تا پول به دست آورد و به پو رسیدگی کند. بازی پو به طرفداران بازی های فانتزی پیشنهاد می شود.

 

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود بازی پو , دانلود بازی کامپیوتر , دانلود بازی لپ تاپ , دانلود بازی کامپیوتر , دانلود بازی های اندروید برای کامپیوتر , دانلود بازی pou برای کامپیوتر , دانلود بازی pou برای ویندوز , دانلود بازی پو برای ویندوز , pou برای کامپیوتر , دانلود بازی پو , دانلود بازی pou , دانلود بازی pou برای pc, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
دانلود و نصب همزمان دو تلگرام اندروید با telegram plus

دانلود تلگرام .دانلود نسخه جدید تلگرام.حذف تلگرام . تلگرام پلاس . دانلود برنامه اندروید. دانلود برنامه . دانلود نرم افزار . دانلود برنامه لپ تاپ .دانلود برنامه کاربردی . دانلود تلگرام پلاس. تلگرام پلاس . تلگرام . تلگرام سیمبین. تلگرام جاوا . تلگرام پلاس برای اندروید . نصب همزمان دو تلگرام در گوشی 

 

 

 

دانلود تلگرام پلاس Telegram Plus 3.0.1 نصب همزمان دو تلگرام

با استفاده از برنامه Telegram شما میتونید به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، چت گروهی ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا ۱ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.
قابلیت های تلگرام پلاس:
– نصب دو تلگرام به صورت همزمان
– مخفی کردن شماره تلفن همراه
– مخفی کردن اسکرین شات گفتگو در چت مخفی
– و …

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود تلگرام ,دانلود نسخه جدید تلگرام,حذف تلگرام , تلگرام پلاس , دانلود برنامه اندروید, دانلود برنامه , دانلود نرم افزار , دانلود برنامه لپ تاپ ,دانلود برنامه کاربردی , دانلود تلگرام پلاس, تلگرام پلاس , تلگرام , تلگرام سیمبین, تلگرام جاوا , تلگرام پلاس برای اندروید , نصب همزمان دو تلگرام در گوشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
دانلود ۱۰۱ dalmatians تم جدید مسنجر لاین

دانلود برنامه اندروید . دانلود تم جدید لاین . دانلود تم لاین. تم لاین. تم های جدید لاین . تم های دخترانه لاین .برنامه اندروید .تم . تم dalmations .

 

 


تم جدید مسنجر لاین صد و یک سگ خالدار ۱۰۱ dalmatians که به تازگی به مسنجر لاین اضافه شده است را میتوانید به صورت مستقیم از وب سایت برا تو دانلود کنید
کارتن ۱۰۱ سگ خالدار یکی از انیمیشنهای خاطره انگیز برای ما ایرانیان می باشد . این کارتن در سال ۱۹۶۱ توسط کمپانی والت دیزنی ساخته شد . این کارتن به صورت نقاشی متحرک ساخته شده است . نقاشی متحرک به این معنی که تمامی پلانهای انیمیشن را نقاشی کرده اند و بعد این نقاشی ها را به صورت نگاتیو در آورده اند
برای اجرا تم در مسنجر لاین میتوانید از برنامه تم چنجر اسنفاده کنید که برای دانلود برنامه از لینک زیر استفاده کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود برنامه اندروید , دانلود تم جدید لاین , دانلود تم لاین, تم لاین, تم های جدید لاین , تم های دخترانه لاین ,برنامه اندروید ,تم , تم dalmations ,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
بوت یا ربات تلگرام telegram bot

دریافت ربات تلگرام . ربات تلگرام . دریافت جک از ربات تلگرام . بوت تلگرام. تلگرام .

 

 

 

 

جدیدا توی تلگرام ربات هایی هست که بصورت اتوماتیک با ما حرف میزنن و جک و کلیپ و ویدیو میفرستن شما هم مشاهده کردین که در تلگرام بوت های قرار داده شده که به این صورت برای شما پیام ارسال میککند یا عکس یا … در این جا چند تا از این بوت ها قرار میدیم که میتونید اد کنید و استفاده کنید.
از بوت های خود تلگرام میشه به بوت های استیکر و Clippy اشاره کرد که بوت استیکر برای ساخت استیکر استفاده میشه و بوت Clippy برای تبدیل عکس به استیکر به این صورت که شما عکس ارسال میکنید برای بوت سپس بوت عکس ارسالی شما را تبدیل به استیکر کرده و برای شما ارسال میکند که این دو بوت را میتوانید از لینک های زیر اد کنید.


ربات های فعال و مخفی تلگرام Telegram Bot :


UserName: @Stickers : https://telegram.me/stickers
UserName: @Clippy : https://telegram.me/Clippy
UserName: @toucan : https://telegram.me/toucan
UserName: @farsijoke : https://telegram.me/farsijoke
UserName: @yagobot : https://telegram.me/yagobot
UserName: @charsoogh : https://telegram.me/charsoogh


یکی از ویژگی های تلگرام ربات هایی هستند که در آن مشغول به فعالیت هستند که ما در اندروید فارسی | ApkFA سعی داریم ربات هایی که برنامه نویسان در سراسر دنیا برای تلگرام طراحی کرده اند رو به شما کاربران گرامی معرفی کنیم و شما رو با عملکرد و کارکرد ربات ها آشنا کنیم با ما همراه باشید .
برای اضافه و پیدا کردن ربات ها باید UserName آن ها را در قسمت Search یا همان جستجو در نرم افزار تلگرام تایپ کنید و زمانی که یافت شد ربات مورد نظر رو Add کنید.

 



:: برچسب‌ها: دریافت ربات تلگرام , ربات تلگرام , دریافت جک از ربات تلگرام , بوت تلگرام, تلگرام ,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
اخرین نقل و انتقالات فوتبال اروپا 2015

نقل و انتقالات اروپا . خرید های تابستانی فوتبال اروپا . نقل و انتقالات رعال مادرید . نقل و انتقالات بارسلونا . نقل و انتقالات میلان . نقل و انتقالات یونتوس . نقل و انتقالات پاری سن ژرمن  . نقل و انتقالات ارسنال . نقل و انتقالات منچستریونایتد . نقل و انتقالات منچستر سیتی . نقل و انتقالات اروپا 2015 . نقل و انتقالات فوتبال اروپا 2016 . نقل و انتقالات 2015-2016 . نقل و انتقالات فوتبال .  نقل و انتقالات جدید فوتبال اسپانیا . نقل و انتقالات لیگ جزیره انگلیس . نقل و انتقالات اینترمیلان . نقل و انتقالات بایرن مونیخ . نقل و انتقالات لیگ المان . نقل و انتقالات سری آ ایتالیا 

 



:: برچسب‌ها: نقل و انتقالات اروپا , خرید های تابستانی فوتبال اروپا , نقل و انتقالات رعال مادرید , نقل و انتقالات بارسلونا , نقل و انتقالات میلان , نقل و انتقالات یونتوس , نقل و انتقالات پاری سن ژرمن , نقل و انتقالات ارسنال , نقل و انتقالات منچستریونایتد , نقل و انتقالات منچستر سیتی , نقل و انتقالات اروپا 2015 , نقل و انتقالات فوتبال اروپا 2016 , نقل و انتقالات 2015-2016 , نقل و انتقالات فوتبال , نقل و انتقالات جدید فوتبال اسپانیا , نقل و انتقالات لیگ جزیره انگلیس , نقل و انتقالات اینترمیلان , نقل و انتقالات بایرن مونیخ , نقل و انتقالات لیگ المان , نقل و انتقالات سری آ ایتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
نصب همزمان 5 اینستاگرام در یک گوشی-دانلود اینستاگرام اندروید

دانلود اینستاگرام اندروید . دانلود برنامه اندروید . دانلود اینستا . دانلود برنامه اینستا برای اندروید . دانلود اینستاگرام قرمز برای اندروید . نصب همزمان 2 اینستاگرام برای اندروید . نصب دو اینستاگرام رویگ وشی

 

برنامه محبوب و بی نظیر برای سیستم عامل اندروید می باشد که  می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید.

با استفاده از برنامه های زیر شما میتوانید همزمان 5 اینستاگرام را در یک گوشی نصب کنید و استفاده کنید هر برنامه به صورت جداگانه نصب میشود و مشکلی برای حساب قبلی شما ایجاد نمیشود

 



:: برچسب‌ها: دانلود اینستاگرام اندروید , دانلود برنامه اندروید , دانلود اینستا , دانلود برنامه اینستا برای اندروید , دانلود اینستاگرام قرمز برای اندروید , نصب همزمان 2 اینستاگرام برای اندروید , نصب دو اینستاگرام رویگ وشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
آموزش حذف اکانت تلگرام اینستاگرام بیتالک تانگو وایبر واتس اپ لاین

حذف اکانت تلگرام . حذف اکانت بیتالک .حذف اکانت تانگو .حذف اکانت وایبر .حذف اکانت اینستاگرام .حذف اکانت . حذف تلگرام . حذف بیتالک . حذف واتس اپ .حذف تانگو . پاک کردن اکانت تلگرام .پاک کردن اکانت بیتالک .پاک کردن اکانت تانگو .پاک کردن تلگرام . پاک کردن اکانت وایبر . پاک کردن برنامه تلگرام . حذف کردن برنامه تلگرام . آموزش حذف اکانت تلگرام .حذف اکانت telegram .حذف اکانت whatsapp .حذف اکانت tango . حذف اکانت instagram .حذف اکانت viber . حذف اکانت line .حذف اکانت beetalk .حذف اکانت برنامه ها

 

 

در این اموزش نحوه حذف اکانت تلگرام بیتالک تانگو وایبر و ... نمایش داده میشه برای حذف اکانت خود باید وارد سایت خود برنامه بشید و از این طریق اکانت خودتونو حذف کنید البته بعضی از برنامه ها میتوانید خیلی سریعتر از طریق ورود به حساب کاربری اکانت خودتونو حذف کنید.

دقت داشته باشید که با حذف اکانت خود تمامی چت ها تصاویر و ویدیو ها بطور کامل حذف خواهند شد و امکان برگرداندن آن وجود نخواهد داشت.

 



:: برچسب‌ها: حذف اکانت تلگرام , حذف اکانت بیتالک ,حذف اکانت تانگو ,حذف اکانت وایبر ,حذف اکانت اینستاگرام ,حذف اکانت , حذف تلگرام , حذف بیتالک , حذف واتس اپ ,حذف تانگو , پاک کردن اکانت تلگرام ,پاک کردن اکانت بیتالک ,پاک کردن اکانت تانگو ,پاک کردن تلگرام , پاک کردن اکانت وایبر , پاک کردن برنامه تلگرام , حذف کردن برنامه تلگرام , آموزش حذف اکانت تلگرام ,حذف اکانت telegram ,حذف اکانت whatsapp ,حذف اکانت tango , حذف اکانت instagram ,حذف اکانت viber , حذف اکانت line ,حذف اکانت beetalk ,حذف اکانت برنامه ها, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
آموزش حذف پیج اینستاگرام delete account

تحوه حذف پیج اینستاگرام

آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام بصورت کامل

 

 

 

در بعضی از مواقع کاربران پس از مدتی از کار با اینستاگرام منصرف شده و قصد لغو عضویت و حذف کامل اکانت خود در این سرویس را دارند. حذف اکانت در این سرویس نیز کار بسیار ساده ای میباشد و کاربران میتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به حذف اکانت خود بپردازند. در این آموزش قصد داریم به همراه شما عزیزان به بررسی چگونگی حذف اکانت در سرویس اشتراک عکس اینستاگرام بپردازیم. با ما همراه باشید.

برای این کار باید مستقیماً از وب‌سایت اینستاگرام اقدام کنید و راهی برای پاک کردن اکانت توسط خود اپلیکیشن وجود ندارد هرچند که می‌توانید با مرورگر گوشی به وب‌سایت اینستاگرام هم مراجعه کنید. برای اینکار از طریق مرورگر ویندوز یا گوشی موبایل خود فرقی نمیکند اندروید باشد یا آیفون به آدرس www.instagram.com وارد شوید . پیش از اقدام به حذف اکانت دو نکته را در نظر داشته باشید:

دقت داشته باشید که با حذف اکانت تمامی تصاویر، ویدئوها، کامنت‌ها، لایک‌ها، دوستان، دنبال کنندگان و دیگر اطلاعات شما در این سرویس برای همیشه از بین خواهد رفت و اینستاگرام قادر به بازگرداندن آن‌ها نخواهد بود. پس به شما پیشنهاد میکنیم اگر تصاویر و ویدئوهایتان برای شما با ارزش می باشد حتما قبل از پاک کردن اکانت اینستاگرام خود از آنها بکاپ تهیه کرده و عکس ها و فیلم هایتان را در جایی ذخیره کنید پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ کس دیگری قادر به ساخت اکانتی با همان نام کاربری نخواهد بود.

 

 



:: برچسب‌ها: اموزش جذف اکانت اینستا , اموزش حذف اکانت اینستاگرام , اموزش حذف پیج instagram , تشخیص افرادی که فالو بک نمیدن, حذف instagram ,حذف اکانت خود در اینستاگرام ,حذف پیج اینستاگرام , نحوه حذف اکانت اینستاگرام , پاک کردن اینستاگرام , پاک کردن پیج اینستاگرام,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود بلواستکس برای لپ تاپ bluestacks pc

دانلود برنامه بلواستکس . بلواستک برای لپ تاپ. بلواستکس برای اندروید . دانلود نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در لپ تاپ. دانلود نرم افزارت بلواستکس . دانلود برنامه bluestacks .  دانلود bluestacks برای کامپیوتر . دانلود bluestacks برای اندروید . bluestack

 

 

 

برنامه بلواستکس یکی از پرکاربردی ترین برنامه های جهان می باشد که شما می توانید انواع برنامه های  با فرمت APK را روی آن نصب کنید و استفاده نمایید. برنامه BlueStacks مثل گوشی یا تبلت اندورید می باشد  که همه جاش مثل اندروید ۴٫۴٫۲ می باشد. در برنامه BlueStacks شما می توانید انواع برنامه و بازی انلاین و افلاین رو نصب کنید که این عمل باعث می شود شما در بساری از کار هاتون جلو بیوفتید.
شما قادر به این هستید که زبان برنامه رو عوض کید یا زبان نوشتن که این عمل باعث می شود شما در برخی از کار ها جلو بیوفتید برای فارسی کردن برنامه های درون بلواستک ابتدا باید نرم افزار اسمارت کیبورد رو دانلود کنید.


برخی از امکانات برنامه BlueStacks:

1_ اجرا apk

2_نصب سریع

3_کیفیت بسیار بالا

4_نصب لانچر

5_اجرا در انواع ویندوز

6_اجردا در سیستم عامل هاmac ,linux

7_ و ...

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود برنامه بلواستکس , بلواستک برای لپ تاپ, بلواستکس برای اندروید , دانلود نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در لپ تاپ, دانلود نرم افزارت بلواستکس , دانلود برنامه bluestacks , دانلود bluestacks برای کامپیوتر , دانلود bluestacks برای اندروید , bluestack, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود google chrome گوگل کروم برای کامپیوتر و لپ تاپ

 

( اخرین ورژن مرورگر کروم اضافه شد نسخه 32بیتی و 64بیتی )

( سریعترین و محبوب ترین مرورگر حال حاضر دنیا )

 

Google Chrome سریعترین و محبوبترین مرورگر حال حاضر در دنیا میباشد که در این پست از وبسایت لپ تاپ سافت نسخه نهایی آن را اضافه کردیم موتور این مرورگر وب‌کیت (WebKit) نام دارد و تا به حال شرکت گوگل نسخه های متعددی را جهت بهبود کیفیت ، نسبت به نسخه های پیشین منتشر کرده است. نرم افزار گوگل کروم از مزایایی چون استفاده آسان ، سرعت بالا ، امنیت ، داشتن تم های متفاوت و قابلیت جابجایی و تنظیم زبانه(Tab) های باز شده بهره مند می باشد. از دیگر قابلیت های این مرورگر می توان به قابلیت تهیه ی لیست سیاه از سایت های مخرب و بدون کاربرد و همچنین وب گردی به صورت ناشناس در اینترنت اشاره کرد که باعث می شود کاربر با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم وجود خواهند داشت. همچنین شما می توانید از حالت ناشناس این نرم افزار برای رفتن به آدرس های اینترنتی که تمایل ندارید در بخش History ثبت گردند استفاده کنید.

اگر از این برنامه لپ تاپ استفاده می کنید، برای یافتن یک کلمه دیگر نیاز نیست به سایت گوگل بروید بلکه شما می توانید در هر صفحه ای که باشید تنها با نوشتن کلمه مورد نظر در بخش omnibox نتایج به دست آمده توسط گوگل را ملاحظه کنید. بد نیست بدانید که این نرم افزار به دو بخش Web Store جهت به دست آوردن آنلاین هزاران تم ، نرم افزار و… از فروشگاه های اینترنتی و همچنین بخش مترجم جهت استفاده از مترجم گوگل در خود نرم افزار، مجهز می باشد. به گفته ی مدیران گوگل این مرورگر بسیار سریعتر و قابل ‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است و با خیال راحت میتوانید از آن استفاده کنید.

ویژگی های مرورگر Google Chrome برای کامپیوتر :

– برطرف شدن مشکلات کرش و بسته شدن ناگهانی نرم افزار.
– سرعت بالا در بارگزاری صفحات
– دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در یک صفحه )
– امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
– جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
– جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد( Popup – bloker )
– محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
– زیبایی در طراحی
– دارای پوسته های مختلف
– رفع مشکل اسکرول عمودی و افقی
– پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز
و …

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود google chrome دانلود برنامه لپ تاپ, دانلود مرورگر google chrome تسخه 32بیتی لپ تاپ, دانلود مرورگر google chrome لپ تاپ, دانلود مرورگر google chrome کامپیوتر, دانلود مرورگر برای لپ تاپ, دانلود مرورگر لپ تاپ, دانلود مرورگر گوگل کروم google chrome برای ویندوز, دانلود مرورگر گوگل کروم برای ویندوز xp, دانلود مرورگر گوگل کروم برای ویندوز7, دانلود مرورگر گوگل کروم برای ویندوز8, دانلود مرورگر گوگل کروم برای کامپیوتر, دانلود ورژن جدید google chrome برای کامپیوتر, دانلود گوگل کروم, دانلود گوگل کروم برای pc, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود برنامه winrar برای کامپیوتر ویندوز 7 8 xp

 

WinRAR 5.21 Final x86 & x64 یکی از محبوبترین و پرکاربردترین نرم افزار های مدیریت های فایل های فشرده میباشد که می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. برنامه WinRAR وینرار می تواند فایل های با فرمت RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE را از حالت فشرده خارج کند

 




از مهمترین ویژگی های برنامه winrar می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که برنامه وین رار نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار winrar را به همراه کرک برای نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت لپ تاپ سافت دانلود نمایید.

برخی از ویژگی های نرم افزار winrar :


1– پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
2– پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
3– پسورد گذاری روی فایل هاقابلیت فشرده سازی و سریع و مطمئن فایل ها
4– امکان ساخت و اجرای فرمتهای معروف فشرده RAR و ZIP
5– امکان قرار دادن پسورد در هنگام فشرده سازی فایلها
6– قابلیت استخراج سریع فایل ها از حالت فشرده
7– قابلیت بازیابی و تعمیر فایلهای فشرده شده
8– ساخت فایل های فشرده با فرمت EXE
9– قابلیت تعمیر فایل ها
10– قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
11– Wizard برای آسان تر شدن کار ساخت فایل های فشرده و همچنین Extract کردن آن ها
12– استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم و کیفیت در انجام فشرده سازی
13– بهبود سرعت فشرده سازی برای سیستم های چند پردازنده ای و چند هسته ای
14– سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز xp ، 7 و 8.1
15– و …

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود برنامه winrar , دانلود برنامه کامپیوتر, دانلود برنامه لپ تاپ , دانلود برنامه وین رار , دانلود برنامه وین رار برای کامپیوتر , دانلود نرم افزار لپ تاپ , دانلود ورژن جدید winrar برای کامپیوتر, دانلود ورژن جدید winrar برای لپ تاپ, دانلود ورژن جدید winrar برای pc ,دانلود ورژن جدید winrar برای ویندوز, دانلود ورژن جدید winrar برای ویندوز7 , دانلود ورژن جدید winrar برای ویندوز xp , دانلود ورژن جدید winrar برای ویندوز,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود منینجر internet download manager برای کامپیوتر و ویندوز 7 8 xp

 

در این پست از وبسایت امیردانلود یک نرم افزار کاربردی را به شما معرفی میکنیم که به وسیله آن میتوانید با سرعتی چند برابر فایل های خود را دانلود کنید دانلود منیجر Internet Download Manager 6.23 Build 17 Retail Final + Portable یا IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا 5 برابر یا %500 افزایش دهد. نرم افزار آی دی ام با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

 



همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد. هم اکنون میتوانید جدیدترین نسخه این برنامه را دریافت نمایید

 

 

امکانات نرم افزار Internet Download Manager برای کامپیوتر و لپ تاپ :

1– پشتیبانی از زبان شیرین فارسی و چندین زبان دیگر
2– دانلود ساده با یک کلیک
3– قابلیت Resume و ادامه دانلودها بعد از چندین بار دانلود
4– قابلیت Drag and Drop لینک ها در IDM
5– امکان استفاده از سرورهای میانجی (واسط و جایگزین)
6– قابلیت زمانبندی و صف بندی لیست دانلود
7– پشتیبانی از تمامی نرم افزارها و مرورگرهای محبوب موجود از جمله کروم ، موزیلا ، IE و …
8– امکان یکپارچه شدن پیشرفته با مرورگر و هماهنگی با آن
9– امکانات خاص برای دانلود ویدئو و فایل های فلش
10– سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای موجود
11– بیشترین سرعت دانلود در هنگام دریافت فایل
12– ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
13– پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
14– افزایش پنج 5 برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین متدها
15– بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی کامل از تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز 7 ، 8 و 10
16– پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
17– و …

 

 

 



:: برچسب‌ها: idm دانلود , Internet Download Manager ,آخرین نسخه Internet Download Manager , آخرین نسخه اینترنت دانلود منیجر , آخرین ورژن Internet Download Manager , آی دی ام جدید , افزایش سراعت دانلود لپ تاپ , افزایش سرعت دانلود اینترنت, برنامه دانلود منيجر پچ برنامه Internet Download Manager ,پچ جدید دانلود منیجر, جدیدترین نسخه Internet Download Manager , , دانلود download manager برای لپ تاپ , دانلود Internet Download Manager Portable , , دانلود internet download manager با کرک, دانلود اخرین ورژن دانلود منینجر برای لپ تاپ,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود تانگو tango برای کامپیوتر و لپ تاپ

 

Tango Text, Voice, and Video اپلیکیشنی رایگان، محبوب و قدرتمند در زمینه ی تماس های صوتی و تصویری برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن این امکان را برای خود فراهم می کنید که با دوستان خود در هر جای جهان که باشند با بالاترین کیفیت ممکن به برقراری تماس های صوتی، تصویری و متنی بپردازید. این برنامه از تمام اتصال های وای فای، ۳جی، ۴جی و … پشتیبانی می کند و برروی تمام گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب است و استفاده از آن به صورن رایگان (جدا از هزینه ی اینترنت) می باشد.

 

 

کار با این برنامه بسیار آسان می باشد بدین صورت که در عرض چند ثانیه می توانید از طریق خود برنامه برای خود یک حساب کاربری با اسم دلخواه را ایجاد کنید و پا در دنیای مجازی تانگو بگذارید! با نصب این برنامه، به صورت خودکار دوستان را که تانگو برروی گوشیشان نصب است را شناسایی می کند و آن ها را به صورت لیست در اختیار شما قرار میدهد.

برخی از قابلیت های اپلیکیشن Tango Text, Voice, and Video :

* برقراری تماس های تصویری با بالاترین کیفیت ممکن

* برقرای تماس های صوتی با کیفیت بالا

* امکان چت متنی با شکلک های فوق العاده زیبا

* امکان فرستادن عکس، فیلم، آهنگ و فایل های دیگر برای دوستان

* دعوت از دوستان با ایمیل و یا متن

* امکان ایجاد چت های گروهی

* پشتیبانی از اتصال های ۳G، ۴G، و Wi-Fi

* پیدا کردن تمام دوستان شما که این برنامه را دارند

 


 



:: برچسب‌ها: دانلود تانگو برای ویندوز 7 , دانلود تانگو برای ویندوز 8 ,دانلود تانگو برای ویندوز xp ,دانلود تانگو برای pc , دانلود تانگو برای لپ تاپ ,دانلود تانگو برای ویندوز ویستا , tango for pc , tango for computer , دانلود ورژن جدید تانگو کامپیوتر , تانگو برای کامپیوتر , دانلود برنامه تانگو کامپیوتر , دانلود نرم افزار تانگو برای کامپیوتر , نسخه جدید تانگو ,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود اسکایپ skype برای کامپیوتر ویندوز 7 8 xp

 

اگر شما از ابزارهای Microsoft Outlook, Outlook Express, GMail, Hotmail یا Yahoo! استفاده می کنید و مسنجر و ایمیل پیش فرض شما هستند نگران نباشید تمامی دوستان را می توانید به اسکایپ وارد کنید و با آنها در ارتباط باشید. شما حتی قادر به ارتباط تلفنی بدون نیاز به اینترنت با دوستان خود خواهید بود ولی این قسمت از اسکایپ رایگان نمی باشد.

اسکایپ به طور کلی با ویژگی های قدرتمند جهت ایجاد ارتباط با دوستان ، خانواده ، آشنایان و شرکاری تجاری از طریق ارتباط ویدیویی ، چت نوشتاری و صوتی طراحی شده است ، شما می توانید نسخه ویندوز را روی کامپیوتر خود و نسخه های گوشی را روی گوشی خود نصب کنید تمامی اطلاعات بین دو سیستم سینک می شوند و بدین صورت در هر مکان می توانید با اسکایپ ارتباط برقرار کنید. کنفرانس های صوتی و ایجاد گروه در اسکایپ لذت بخش و اسان است تمامی موارد رایگان می باشد.

 

 

نرم افزار اسکایپ، امکانات برنامه های مسنجر را نیز دارد. یعنی میتوانید لیست افراد را به آن اضافه کنید تا با یک کلیک تماس برقرار شود. همچنین میتوانید کنفرانس صوتی یا تصویری چند نفره برقرار کنید.

برخی از امکانات نرم افزار Skype عبارتند از:

- امکان ایجاد لیستی از افرادی که با آنها تماس برقرار میکنید.

- برقراری تماس صوتی و تصویری با هر جای دنیا از طریق اینترنت

- حفظ امنیت تماس ها با استفاده از فایروال داخلی

- کیفیت بالای انتقال صدا و تصویر حتی با سرعت پایین اینترنت

- امکان ایجاد کنفرانس صوتی و ویدیویی

- امکان ارسال پیغام متنی در صورت آفلاین بودن طرف مقابل

- بدون هزینه بودن تماس ها

 

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود اسکایپ برای ویندوز 7 , دانلود اسکایپ برای ویندوز 8 , دانلود اسکایپ برای ویندوز xp ,دانلود اسکایپ skype برای کامپیوتر لپ تاپ windows 7 xp 8 دانلود برنامه کامپیوتر, دانلود اسکایپ پی سی ,دانلود برنامه skype برای کامپیوتر , دانلود برنامه skype,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
برنامه انتقال اطلاعات بین iOS و کامپیوتر - DiskAid 5.10

 

در این پست از وبسایت نرم افزار مشابه ایتونز برای انتقال فایل ها قرار دادیم دستگاه هایی که از سیستم عامل شرکت اپل یعنی iOS استفاده می کنند (مثل آیفون و آیپد) ، برای تبادل اطلاعات با کامپیوتر محدودیت هایی دارند. اگر این دستگاه ها را به کامپیوتر وصل کنید، فایل ها و پوشه های موجود در آنها به شکلی که در سایر دستگاه ها قابل مشاهده هستند، در دسترس نیست. دلیل این مشکل هم وسواسی است که اپل برای جلوگیری از دسترسی مستقیم کاربران به فایل های موجود در دستگاه ها دارد.

 

 

 

اما توسط نرم افزار DiskAid ، انتقال اطلاعات بین دستگاه های مبتنی بر iOS و کامپیوتر به راحتی امکان پذیر است. با کمک این نرم افزار، شما قادر به مشاهده محتویات حافظه این دستگاه ها (درست مثل یک حافظه USB) خواهید بود و به راحتی می توانید فایل ها و فولدر های دلخواهد خود را کپی کنید.

توسط این نرم افزار که به تازگی جدیدترین نسخه آن، یعنی DiskAid 5.10 نیز منتشر شده است، حتی قادر به مشاهده فایل های سیستمی در دستگاه iPhone یا iPad خود خواهید بود. حتی می توانید جزئیاتی مثل SMS ها، ایمیل ها، و برنامه های نصب شده را از آیفون خود به روی کامپیوتر کپی کنید. با کمک نرم افزار DiskAid ، دیگر کپی فایل های موزیک و عکس به دشواری سابق نخواهد بود. شما قادر خواهید بود به طور مستقیم به فایل ها و فولدر ها در گوشی iPhone و یا تبلت iPad خود دسترسی داشته باشید و محدودیت هایی که اپل قرار داده است را دور بزنید با مراجع به ادامه مطلب این نرم افزار رو دانلود کنید.

امکانات نرم افزار  DigiDNA DiskAid :

– امکان دسترسی به iCloud و Stream کردن تصاویر.
– کپی موزیک و ویدئو از روی دستگاه و انتقال آنها روی iTunes : نرم افزار DiskAid دارای Wizard ابتکاری برای انتقال موزیک و ویدئو از iPod، iPhone و iPad روی کامپیوتر است.
– ذخیره تمامی اس ام اس ها، کانتکت ها، یادداشت های صوتی و دیگر اطلاعات iPhone روی دسکتاپ کامپیوتر.
– یک کلیک برای کپی تمامی اس ام اس ها و iMessage ها روی کامپیوتر در نهایت امنیت.
– کپی Camera Roll روی کامپیوتر و انتقال آلبوم های عکس توسط PicsAid به صورت رایگان.
– DiskAid به تمامی عکس های Camera Roll دستگاه های iPhone و iPad دسترسی پیدا کرده و شما می توانید تمامی عکس ها و ویدئوها را کپی کرده یا توسط iTunes بر روی یک دستگاه iOS 5 همگام سازی کنید.
– دسترسی به فایل های سیستمی iOS و مرور محتوای iPhone iPad , iPod touch.
– انتقال فایل از طریق USB.
– کپی فایل ها و پوشه ها بین iPhone, iPad , iPod Touch و کامپیوتر.
– کشف خودکار نرم افزارها و پوشه ها.
– مرور فایل ها و پوشه ها.
– Drag & Drop فایل ها و پوشه ها.
– دو بار کلیک روی فایل ها برای مشاهده.
– نمایش حافظه خالی دستگاه.
– و ...

 

 

 



:: برچسب‌ها: ,بهترین نرم افزار محبوب iOS ,دانلود برنامه کامپیوتر ,دانلود برنامه کپی فایل از کامپیوتر به موبایل آیفون ,دانلود برنامه لپ تاپ ,دانلود برنامه ویندوز ,دانلود نرم افزار DiskAid ,دانلود نرم افزار iPhone ,دانلود نرم افزار انتقال اطلاعات از آیفون به کامپیوتر ,دانلود نرم افزار تبادل اطلاعات آیپد و ویندوز X دانلود نرم افزار رابط آیفون و کامپیوتر , دانلود نرم افزار لپ تاپ , کپی SMS از آیفون به کامپیوتر,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود نیمباز nimbuzz برای کامپیوتر و ویندوز 7 8 xp

 

 

در این پست از وبسایت امیردانلود نیمباز را برای کامپیوتر و لپ تاپ منتشر کردیم nimbuzz یا به فارسی نیمباز از مسنجرهای محبوب و زیبایی است که بی شک بهترین و پرطرفدارترین نرم افزار چت از طریق موبایل می باشد که نسخه های مختلف آن با بروزرسانی های متوالی برای انواع سیستم عامل های موبایل و کامپیوتر منتشر شده است. امروز نیز نسخه ی جدید کامپیوتر این مسنجر پس از چندین ماه با بهینه سازی های مختلف منتشر شد و ما به عنوان اولین سایت ایرانی آخرین ورژن این مسنجر را برای شما قرار داده ایم. همه ی شما با ویژگی ها و قابلیت های بی نظیر این مسنجر آشنا هستید. شما عزیزان با استفاده از برنامه ی Nimbuzz می توانید به صورت کاملا رایگان و از طریق ارتباط  Wi-Fi  با دوستان خود چت کنید. نرم افزار Nimbuzz امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد از جمله اینکه به راحتی میتوانید با دوستان خود در قالب یک نرم افزار در ارتباط باشید . بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از چندین نرم افزار متعدد و یا باز کردن چندین سایت وجود ندارد . برنامه نیمباز امکاناتی نظیر چت روم را نیز دارد که می توانید به آنها کانکت شوید و اتصال آن نیز بسیار سریع و سبک می باشد که می توانید حتی با اینترنت GPRS نیز به آن ها وصل شوید . برای دانلود آخرین ورژن نرم افزار نیمباز برای ویندوز و کامپیوتر خود به ادامه مطلب بروید و این مسنجر کاربردی را دانلود کنید.


 
ویژگی های نرم افزار نیمباز برای کامپیوتر و لپ تاپ :



1– افزوده شدن قابلیت دعوت مخاطب تلفنی

2– گسترده شدن تنظیمات با بروزرسانی های جدید

3– امکان بلوکه کردن مخاطب های دلخواه و خارج کردن آنها از حالت بلوک

4– قابلیت تنظیم تغییر اتوماتیک حالت به “بیرون” پس از مدت زمان خاص غیرفعال بودن (از تنظیمات قابل تنظیم است)

5– اضافه شدن دکمه ی سریع دسترسی به چت روم ها

6– اضافه شدن دکمه ی “جست و جوی فهرست نیمباز” برای پیدا کردن دوستانتان از طریق در دست داشتن ایمیل ، موبایل و …

7– و ...

 

 



:: برچسب‌ها: nimbuzz , دانلود nimbuzz , دانلود nimbuzz برای pc , دانلود nimbuzz برای کامپیوتر , دانلود nimbuzz برای لپ تاپ , دانلود nimbuzz برای ویندوز , دانلود برنامه کامپیوتر X دانلود برنامه لپ تاپ , دانلود نرم افزار کامپیوتر , دانلود نیمباز , دانلود نیمباز nimbuzz برای ویندوز xp , دانلود نیمباز nimbuzz برای ویندوز7 , دانلود نیمباز nimbuzz برای ویندوز8 , دانلود نیمباز برای کامپیوتر , دانلود نیمباز برای لپ تاپ , دانلود نیمباز برای ویندوز , نیمباز,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
آهنگ زنگ آیفون 6 برای گوشی های اندروید ringtone iphone 6

 

 

در این پست از وبسایت امیردانلود زنگ ها و اس ام اس های موبایل اپل رو قرار دادیم که میتونید در گوشی خود از اون استفاده کنید ringtone iphone 6 نام آهنگ زنگ زیبا و اختصاصی گوشی های آیفون می باشد که بصورت اختصاصی برای آنها (آیفون) طراحی شده است. در این پست ما این آهنگ زنگ زیبا و پر طرفدار را با نام ringtone iphone 6 قرار داده ایم که شما می توانید آنرا با فرمت ام پی تری و حجم کم دانلود کنید. شما می توانید این آهنگ معروف و زیبا را با فرمت ام پی تری (MP3) از سایت ملی موبایل دریافت و بروی گوشی خود بعنوان آهنگ زنگ قرار دهید و از یک آهنگ زنگ معتبر و آرامش بخش استفاده کنید.

 





با استفاده از این صدا ها میتوانید نوایی جذاب در هنگام ارسال شدن اس ام اس یا زنگ دریافت کنید گوشی های شرکت اپل آیفون همواره جزو معتبر ترین برند های گوشی موبایل می باشند که همواره از نظر قیمت و کیفیت جزو بهترین و در واقع اولین و بالاترین شرکت سازنده گوشی موبایل بشما می آید. پس قطعا آهنگ های مورد استفاده در این گوشی پر طرفدار و گران قیمت نیز با کیفیت و جذاب است

آهنگ زنگ های گوشی های آیفون ringtone iphone 6 را بلافاصله پس از انتشار در گوگل و سایت های مشابه برای شما قرار خواهیم داد با مراجعه به ادامه مطلب میتوانید دریافت کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود اهنگ ایفون برای گوشی های اندرویدی و سیمبین و جاوا, دانلود اهنگ زنگ ایفون برای سانسونگ سونی, دانلود اهنگ زنگ ایفون پلاس برای موبایل, دانلود رینگتون ایفون 6 برای موبایل اندروید سیمبین جاوا,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود برنامه چت بدون اینترنت fire chat

 

نرم افزار های زیادی در زمینه چت و ارتباط وجود دارد که شما با خرید و اتصال به اینترنت قادر به چت با دوستان خود میشوید در برخی از این برنامه ها شما باید هزینه زیادی برای اتصال اینترنت بپدازید , در این پست از لپ تاپ سافت قصد داریم برنامه ای را معرفی کنیم که به صورت رایگان دریافت و بدون بدون هیچ هزینه ای با وای فای یا بلوتوث با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و به صورت گروهی یا تکی چت کنید.

 

 

 

 

با برنامه FireChat بدون اتصال به اینترنت و یا پوشش تلفن همراه چت کنید و تنها با وای فای یا بلوتوث اسمارت فون اندرویدی خود ارتباط داشته باشید . با این برنامه میتوانید در هواپیما , کشتی , و انواع وسایل نقلیه یا در دانشگاه ها و اماکن عمومی و شلوغ به راحتی بین دوستان خود یا با افراد متصل , چت کنید . این برنامه در فاصله 30 متری بهترین ارتباط را در سایر برنامه های مشابه دارد . فایرچت نسلی جدیدی از ارتباطات است , با این برنامه به یک دیگر نزدیک تر شوید. آخرین نسخه موجود FireChat را از لپ تاپ سافت دریافت کنید.

ویژگی ها

  • چت بدون نیاز به اینترنت
  • چت یک نفره یا گروهی
  • محیط کاربری آسان
  • قابل اتصال در هر مکان

تعغیرات آخرین نسخه

  • پیام خصوصی

 

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود برنامه اندروید , دانلود برنامه بدون اینرتنت , دانلود برنامه فایر چت , دانلود برنامه چت کردن بدون اینترنت , دانلود نرم افزار اندروید , دانلود برنامه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود ورژن جدید واتس اپ سیمبین whatsapp v2.12.100

دانلود ورژن جدید واتس اپ سیمبین whatsapp v2.12.100

 

 

 

اخرین ورژن whatsapp symbian v2.12.100 می باشد که در این پست میتوانید ورژن جدید آن را برای گوشی های نوکیا سیمبین و جاوا دانلود کنید اگر بخواهیم کمی در مورد این برنامه توضیح دهیم و نکات مثبت آن را بگوییم میتوان از استفاده از شماره تلفن شما به جای نام کاربری گفت که دیگر دغدغه فراموشی نام کاربری را نخواهید داشت. شما در این برنامه می توانید عکس ها و نوشته و حتی ویدیو های خود را به اشتراک بگذارید در گروه های مختلف چت دو نفره و گروهی داشته باشید پیام صوتی و ویدیو ارسال کنید و برای خود عکس پروفایل انتخاب کنید.

WhatsApp به شما کمک می کند تا دوستانتان را در این شبکه پیدا کنید. دیگر نیازی نیست شما دیگران را به پروفایل تان دعوت کنید زیرا WhatsApp بعد از نصب به داخل مخاطبین شما رفته و با تمام دوستان شما که در آن ثبت نام کرده اند ارتباط برقرار می کند. برای دانلود این نرم افزار که برای سیمبیان سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 و سیمبیان Anna و سیمبیان Belle عرضه شده از سایت جوان موبایل با ما همراه باشید ..

نسخه جدید از گوشی های زیر پشتیانی می کند :

– سیمبیان : X7 · E6 · N8 · C6 · C7 · E7 · 500 · 600 · 603 · 700 · 701 · 808

– سیمبیان سری 60 ورژن 5 : Nokia 5800 · Nokia 5530 · Nokia 5230 · Nokia 5233 · Nokia 5235 · Nokia N97 · Nokia N97 mini · Nokia X6 · Nokia X5-01 · Nokia C6 · Nokia C5-03 · Samsung i8910 Omnia HD · Sony Ericsson Satio · Sony Ericsson Vivaz · Sony Ericsson Vivaz Pro

– سیمبین سری 60 ورژن 3 : Nokia 5700 · Nokia 6110 · Nokia 6120 · Nokia 6121 · Nokia 6124 · Nokia 6700 · Nokia 6290 · Nokia E51 · Nokia E63 · Nokia E66 · Nokia E71 · Nokia E90 Communicator · Nokia N76 · Nokia N81 · Nokia N81 8GB · Nokia N82 · Nokia N95 · Nokia N95 8GB · Nokia 5320 · Nokia 5630 · Nokia 5730 · Nokia 6210 · Nokia 6220 · Nokia 6650 fold · Nokia 6710 Navigator · Nokia 6720 · Nokia 6730 · Nokia 6760 Slide · Nokia 6790 Surge · Nokia C5 · Nokia E52 · Nokia E55 · Nokia E72 · Nokia E73 · Nokia E75 · Nokia E5 · Nokia N78 · Nokia N79 · Nokia N85 · Nokia N86 8MP · Nokia N96 · Samsung GT-i8510 · Samsung GT-I7110 · Samsung SGH-L870 · Samsung SGH-G810 · Samsung SGH-iNNN

 

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود واتس اپ سیمبین , دانلود واتس اپ نوکیا , دانلود واتس اپ جاوا , دانلود برنامه سیمبین , دانلود برنامه جاوا, دانلود واتس اپ , دانلود واتساپ سیمبین ,دانلود نسخه جدید واتس اپ سیمبین whatsapp v2,12,100 ,دانلود برنامه nokia asha , whatsapp 2,12,100 symbian , دانلود نسخه جدید whatsapp v2,12,100 برای سیمبین,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود برنامه چت فریم frim برای کامپیوتر ویندوز 7 8 xp

 

 

در این پست از وبسایت نسخه ویندوز و کامپیوتر نرم افزار چت frim را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که به وسیله آن میتوانید با دیگر دوستان خود به چت بپردازید اپلیکیشنی برای ارتباط با دوستان از طریق گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط MoCo Media منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. این اپلیکیشن علاوه بر ایجاد پلی ارتباطی بین شما و دوستان قدیمی، امکان آشنایی با دوستان جدید ساکن در اطراف محل زندگیتان را نیز فراهم میکند. تاکنون بیش از 20 میلیون کاربر به اپلیکیشن و یا به عبارتی صحیحتر به شبکه اجتماعی Frim پیوسته اند که البته این آمار لحظه به لحظه پیشرفت کرده و بر تعداد کاربران افزوده میشود.

 

 

 

این نرم افزار بسیار کاربردی میباشد و سرعت بسیار بالایی در در اشتراک گذاری عکسها و فایل های شما با دیگر دوستانتان دارد و براحتی میتوانید استفاده کنید کار با این اپلیکیشن به واسط رابط کاربری ساده آن بسیار آسانست؛ کافیست همانند اکثر برنامه های پیام رسان در Frim ثبت نام نموده و با اضافه نمودن یک عکس مورد علاقه پروفایل خود را ایجاد کنید. بعد از اینکار شما قادر خواهید بود به جستجو در بین دوستان بپردازید و در صورت نیاز با آنها گفتگو نمایید. نکته جالب توجه اینکه اگر کسی از پروفایل شما بازدید نمود این امر از طریق نوتیفیکیشن به اطلاعتان خواهد رسید. چنانچه شخصی هم برای شما ایجاد مزاحمت نمود میتوانید وی را بلاک کنید.

Frim یک مسنجر رایگان با بیش از 20 میلیون کاربر برای سیستم عامل ویندوز است که به شما کمک می کند تا با افرادی که در نزدیکی شما قرار دارند به چت و گفتگو بپردازید.

ویژگی های نرم افزار Frim برای کامپیوتر :

– امکان بلاک کردن افراد

– دارا بودن شکلک های جذاب و زیبا

– امکان استفاده از بلندگو برای جلب توجه کاربران دیگر

– امکان ارسال هدیه برای دوستان خود

– و بسیاری ویژگی های جالب دیگر

– و ...

 

 



:: برچسب‌ها: اموزش پاک کردن اکانت فریم frim ,دانلود برنامه چت فریم Frim با لینک مستقیم ,دانلود برنامه چت فریم Frim برای بلک بری ,دانلود برنامه چت فریم Frim برای پی سی pc ,دانلود برنامه چت فریم Frim برای تبلت ,دانلود برنامه چت فریم Frim برای لپ تاپ ,دانلود برنامه چت فریم Frim برای نوکیا سیمبین جاوا ,دانلود برنامه چت فریم Frim کم حجم ,دانلود برنامه چت فریم Frim ورژن جدید نسخه اپدیت, دانلود برنامه چت فریم Frim ورژن قدیمی, دانلود برنامه چت فریم برای xp , دانلود برنامه چت فریم برای کامپیوتر , دانلود برنامه چت فریم برای لپ تاپ , دانلود برنامه چت فریم برای ویندوز7 , دانلود برنامه چت فریم برای8 , دانلود برنامه کامپیوتر , دانلود برنامه لپ تاپ , دانلود نرم افزار لپ تاپ,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود ورژن جدید soma Messenger 1.0.2 سوما مسنجر اندروید

 

 

 

SOMA Messenger مسنجر سریعترین مسنجر جهان با پیام های نامحدود رایگان، تماس های تلفنی و تماس های ویدئویی HD. بدون هزینه سالانه وهمیشگی که میتواند جایگزین مناسبی برای واتس آپ گردد امکان چت گروهی با دوستان خود چت گروهی با حداکثر ۵۰۰ نفر برقراری تماس های تصویری در برنامه به صورت رایگان با هر نقطه ای از جهان ….

ویژگی های های برنامه SOMA Messenger اندروید :

– داشتن سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت پبام
– رایگان بودن برنامه بدون هیچ گونه پرداختی شما میتوانید از این برنامه استفاده کنید
– امکان برقرای تماس با دوستان و خانواده خود در هر نقطه جهان به صورت رایگان و با کیفیت بالا
– امکان برقراری تماس تصویر با دوستان خود با کیفیت HD
– امکان چت گروهی تا حدکثر ۵۰۰ نفر
– نمایش تحویل دادن پیام برای فهمیدن ارسال شدن پیام شما
– داشتن Emoji شکلک داخلی برای بیان احساسات خود
– تماس بین الملی با دوستان خود بدن پرداخت هیچ گونه هزینه ای
– و ...

 

 



:: برچسب‌ها: download SOMA Messenger apk, SOMA Messenger apk, آموزش سوما مسنجر, استیکر سوما مسنجر, استیکر مسنجر سوما, اموزش سوما مسنجر, اموزش مسنجر سوما, ترفند های مسنجر سوما, ترفندهای سوما مسنجر, ساخت ای دی در مسنجر سوما, سوما مسنجر پلاس, مسنجر سوما اندروید, مسنجر سوما پلاس,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود Chatimity نسخه جدید برنامه چتیمیتی برای اندروید

 

در این پست از وبسایت امیردانلود اپلیکیشن چتیمیتی را قرار داده ایم چند سال قبل وقتی هنوز user room های نرم افزار یاهو مسنجر بسته نشده بودند بازار چت های عمومی و اتاق های گپ و گفت و گوی ساخته شده توسط کاربران گرم بود . اما مدتی نگذشت که اتاق های چت و در اصطلاح یوزر روم ها به طور کامل بسته شد ! اگر تا به امروز دنبال نرم افزاری با قابلیت ایجاد چت روم برای سیستم عامل آندروید بوده اید ما به شما نرم افزار Chatimity را معرفی می کنیم.

Chatimity با توجه به موقعیت جغراقیایی شما , شما را در روم های مختلف قرار می دهد. به عنوان مثال اگه ساکن تهران باشید شما به روم های جهان – ایران و تهران دسترسی دارید.

 

 

همچنین در برنامه Chatimity شما میتوانید در قسمت پروفایل خود اطلاعاتی در مورد خود بنویسید .  همچنین شما با حضور در برنامه و گفتگو در روم ها میتوانید امتیاز کسب کنید این امتیاز با add شدن توسط دیگران افزایش پیدا میکند و با block شدن توسط دیگران – flag شدن نوشته توسط کاربر ها – استفاده از کلمات ناشایست کاسته میشود
این برنامه اتاق‌های گفتگوی سالم ارائه می‌دهد، که در آن افراد می‌توانند همدیگر را ملاقات کنند. صحبت‌های طولانی و تمیز تشویق می‌شوند و نادرست‌ها جریمه.

این برنامه یک امتیاز خوبی (با نام “nice points”) به هر کاربر می‌دهد. اگر کاربری بد صحبت کند، جلویش گرفته می‌شود و اگر از کلمات زشت در اتاق‌های عمومی استفاده کند، امتیاز منفی می‌گیرد. به خاطر همین مسائل کاربران دوست دارند که بهتر رفتار کنند.

 
تغییرات نسخه جدید برنامه Chatimity اندروید :

1– لوگوی جدید
2– رابط کاربر کاملا جدید
3– رنگ های جدید
4– مدالها جدید و زیبا
5– بهبود عملکرد
6– تاخیر کاهش می یابد
7– و ...

 

 



:: برچسب‌ها: Chatimity , Chatimity برنامه اندروید , اندروید , برنامه چتیمیتی , برنامه چتیمیتی اندروید , دانلود Chatimity ,دانلود اپلیکیشن اندروید , دانلود برنامه Chatimity اندروید , دانلود برنامه اندروید , دانلود برنامه جدید اندروید , دانلود برنامه چتیمیتی , دانلود برنامه چتیمیتی برای اندروید , دانلود برنامه چتیمیتی کامپیوتر و لپ تاپ,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود بازی PES 2014 برای اندروید – Pro Evulation Soccer 2014

 

 



بازی PES 2014 یا با نام کامل Pro Evulation Soccer 2014 یکی از جدید ترین و بهترین بازی های فوتبال برای کامپیوتر ، موبایل ، ایکس باکس و … است که طرفدران بسیار زیادی دارد. این بازی در اواخر سال ۲۰۱۳ منتشر شده و برخی از نقل انتقالات آن که در اوایل فصل انجام شده در آن ثبت نشده. در این پست بازی PES 2014 یا Pro Evulation Soccer 2014 را برای اندروید قرار دادیم که امیدواریم از بازی کردن با آن لذت ببرید. برای دانلود بازی PES 2014 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. این بازی جز کمیاب ها بوده که وب سایت ایرانی دیتا آن را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

 

 

 



:: برچسب‌ها: pes 12 ,PES 2012 , PES2012 ,Pro Evulation Soccer 2014 ,اندروید ,بازی pes 14 ,بازی pes 2012 برای اندروید ,بازی pes 2013 برای اندروید ,بازی PES 2014 ,بازی PES 2014 برای اندروید ,بازی فوتبال ,بازی فوتبال برای اندروید ,بازی های اندروید ,پی اس 2014 ,جدید ترین بازی اندروید ,جدیدترین بازی های اندورید ,دانلود , دانلود pes 14 ,دانلود pes 14 برای موبایل , دانلود بازی , دانلود بازی PES 2014 ,دانلود بازی PES 2014 برای اندروید ,دانلود بازی PES 2014 برای اندروید- Pro Evulation Soccer 2014, دانلود بازی اندروید,دانلود بازی اندورید , دانلود بازی برای اندروید , دانلود بازی فوتبال اندروید , دانلود بازی فوتبال برای اندروید ,دانلود بازی فوتبال برای موبایل , دانلود بازی فوتبال موبایل, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود Soundwave Music Discovery شبکه‌ اجتماعی موسیقی ساندویو اندروید

Soundwave – ساندویو اپلیکیشن شبکه‌ اجتماعی و سرویسی است که موسیقی‌ هایی که کاربر در گجت خود از طریق پخش‌کننده‌ ها یا سرویس‌ های استریم گوش می‌دهد را با سایر کاربران در این شبکه‌ اجتماعی به اشتراک می‌گذارد. در واقع ساندویو عادت کاربران را در گوش دادن به موسیقی تحت نظر گرفته و خود فرد و دوستان وی را که همدیگر را Follow می‌کنند، از این امر آگاه می‌کند. این روز‌ها شبکه‌ های اجتماعی محبوبیت زیادی دارند، بطوریکه انواع شبکه‌ های اجتماعی با محوریت اشتراک‌ گذاری تصاویر، ویدئو‌، اخبار و موارد دیگر با استقبال کاربران روبرو شده‌اند. Soundwave یک شبکه‌ اجتماعی مبتنی بر اشتراک‌گذاری موسیقی‌ هایی است که کاربران گوش می‌دهند.

 

 

اپلیکیشن ساندویو برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده, این سرویس تاکنون بیش از سه میلیون آهنگ را شناسایی کرده است. با نگاه به داده‌ های جمع‌ آوری شده توسط این سرویس می‌توان محصول استارت‌ آپ ایرلندی توسعه‌ دهنده‌ این شبکه‌ اجتماعی را هوشمندانه خواند، چرا که داده‌ های حاصل از این نرم افزار برای استودیو های آهنگ‌ سازی بسیار ارزشمند خواهد بود.

در ابتدا باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید که این امر از طریق حساب‌کاربری فیسبوک یا گوگل امکان پذیر است. پس از ورود به حساب کاربری خود، هنوز خبری از فیدهای خبری مربوط به موسیقی‌ هایی که شما یا دوستانتان گوش داده‌ اید، نیست. با استفاده از امکان جستجوی نام آهنگ‌ ها می‌توانید صفحه‌ مربوط به هر موسیقی را یافته و در صورت علاقه آن را Like‌ کنید. در صفحه‌ هر موسیقی می‌توانید کلیپ آن را که در یوتیوب موجود است، بصورت مستقیم از داخل اپلیکیشن تماشا کنید.

همچنین امکان گوش دادن به موسیقی از طریق سرویس‌ هایی چون اسپاتیفای، Rdio و Deezer وجود دارد. در صورتی که دوستان خود را در این سرویس بیابید، می‌توانید گروهایی را تشکیل داده و هر کاربری را که دوست دارید، دعوت کنید تا در یک محیط خصوصی موسیقی‌ هایی را که دوست دارید، به هم معرفی کنید. اگر اهل موسیقی و گوش دادن به آهنگ های منحصر به فرد و جذاب هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این نرم افزار را از دست ندهید.

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود برنامه جدید اندروید , برنامه اندروید , برنامه آندروید, دانلود اپلیکیشن اندروید , دانلود نرم افزار اندروید , دانلود نرم افزار آندروید , برنامه جدید اندروید , soft android , application android , دانلود application اندروید , دانلود برنامه Soundwave , دانلود برنامه Soundwave Music Discovery اندروید, Soundwave , Discovery , نسخه جدید , دانلود برنامه شبکه اجتماعی اندروید , اندرویدینا , اندرویدها , گت اندروید , فارسروید , اندرویدکده , دانلود برنامه تبلت, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود برنامه افکت گذاری روی تصویر - Cameringo Lite

 

 
 
 
 
 
افکت گذاری روی عکس با برنامه Cameringo Lite

برنامه کامیرینگو Cameringo Lite در عین داشتن رابط کاربری ساده و زیبا افکتهای منحصر به فرد وخاص خود را دارد. شامل انواع زیادی فیلتر و افکت برای عکس های گرفته شده با دوربین گوشی موبایل. این برنامه برای شما یک دوربین حرفه ای را به ارمغان می آورد تا بتوانید با دوربین های معمولی و نوعا ضعیف بعضی گوشی ها تصاویر خوب و قابل قبولی خلق کنید. از بارزترین افکت های این برنامه می توان به داشتن انواع مختلف HDR اشاره کرد که به آسانی قابل اعمال روی تصاویر مختلف است. افکت جالب دیگر این برنامه شبیه سازی اثرات دوربین های کلاسیک مانند Holga، زنیت و… است.

 

ویژگی های برنامه Cameringo Lite :

– دارای بیش از ۲۴۰ افکت و بیش از ۲۰ قاب

– سازگار با دروبین جلو گوشی

– قابلیت ضبط انیمیشن های GIF

– تثبیت کننده ی تصویر

– امکان برچسب گذاری موقعیت مکانی

– فوکوس ماکرو برای نزدیک

– حالت دوربین سایلنت

 

 



:: برچسب‌ها: افکت دوربین های قدیمی برای گوشی ,افکت گذاری روی عکس ,برنامه افکت گذار کم حجم برای گوشی ,برنامه دوربین اندروید ,برنامه عکاسی hdr ,برنامه عکاسی اچ دی ,برنامه عکاسی اندروید ,برنامه عکاسی حرفه ای اندروید ,برنامه فیلتر عکاسی ,برنامه کمرا اندروید ,بهترین برنامه ساخت افکت برای موبایل , دانلود برنامه افکت گذاری روی تصویر , دوربین اچ در آر , فریم های مختلف با برنامه Cameringo Lite , قرار دادن افکت اچ دی آر رو تصاویر,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
دانلود سوما مسنجر soma messenger برای کامپیوتر ویندوز 7 8 xp

 

 

در این پست از وبسایت امیردانلود قصد داریم برای اولین بار در میان سایت های ایرانی نسخه ویندوز و کامپیوتر نرم افزار سوما منسجر را معرفی کنیم شما دوستان عزیز میتوانید براحتی این مسنجر تازه معرفی شده را بر روی کامپیوتر خانگی خود اجرا کنید و با دیگر دوستانتان که از هر زریق به این شبکه متصل هستن به اشتراک فایل های خود بپردازید

 

 

سوما SOMA Messenger یک مسنجر جدید و بسیار قدرتمند میباشد که به تازگی منتشر شده است سوما مسنجر دارای قابلیت های فراوانی میباشد با این مسنجر شما میتوانید با دوستان خود در سراسر جهان پیام و تماس های رایگان برقرار کنید و همچنین میتوانید تماس تصویری با کیفیت HD برقرار کنید این مسنجر را میتوان جایگزین مناسبی برای مسنجری مثل واتس اپ دانست با این تفاوت که هزینه سالانه ندارد و تمامی امکانات آن رایگان است در این مسنجر شما میتوانید برای خود گروه ایجاد کنید و تا ۵۰۰ نفر را به آن دعوت کنید هم اکنون میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب این مسنجر را از امیردانلود دریافت کنید.

امکانات سوما مسنجر SOMA Messenger کامپیوتر :

1– دارای طراحی متریال و بسیار زیبا مانند واتس اپ
2– امکان برقراری تماس تصویری رایگان و بدون محدودیت با کیفیت اچ دی
3– قابلیت ایجاد گروه برای چت کردن تا ۵۰۰ نفر به صورت همزمان
4– دارای امنیت بسیار بالا
5– دارای شکلک های داخلی مختلف و زیبا
6– تمامی امکانات رایگان و بدن محدودیت زمانی
7– امکان برقراری تماس بین المللی رایگان و بدون محدودیت
8– قابلیت نمایش پیام های تحویل داده شده
9– تمامی امکانات برنامه رایگان و بدون محدودیت
10–امکان تماس رایگان و ارسال پیام رایگان



:: برچسب‌ها: دانلود سوما مسنجر , دانلود soma messenger , حذف اکانت سوما مسنجر ,پاک کردن اکانت سوما مسنجر ,دانلود استیکر سوما مسنجر , استیکر سوما مسنجر ,دانلود sticker soma messenger , دانلود سوما مسنجر برای کامپیوتر, دانلود soma messenger برای کامپیوتر, سوما مسنجر کامپیوتر , سوما مسنجر ویندوز ,سوما مسنجر , soma messenger , دانلود سوما مسنجر برای ویندوز , دانلود soma messenger برای ویندوز , دانلود soma messenger برای ویندوز 7 , دانلود soma messenger برای ویندوز 8 ,دانلود soma messenger برای ویندوز xp ,دانلود سوما مسنجر برای ویندوز 7 ,دانلود سوما مسنجر برای ویندوز 8 ,دانلود سوما مسنجر برای ویندوز xp ,دانلود سوما مسنجر برای لپ تاپ, دانلود soma messenger برای لپ تاپ ,دانلود برنامه لپ تاپ, دانلود نرم افزار لپ تاپ, دانلود برنامه کامپیوتر ,دانلود نرم افزار کامپیوتر, دانلود مسنجر کامپیوتر , soma messenger for pc , soma messenger computer, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
آموزش ثبت نام در اینستاگرام با کامپیوتر

 

در این پست از وبسایت نحوه ساخت اکانت اینستاگرام به وسیله کامپیوتر را آموزش خواهیم داد در پست های قبلی نسخه ویندوز اینستاگرام را آماده کرده و ایم و بعضی دوستان اکانت قبلی نداشتن و به همین صورت این آموزش را در این پست منتشر کردیم اینستاگرام ( Instagram ) از بزرگترین شبکه های اشترک گذاری عکس در میان کاربران دنیاست و اکنون امتیاز کامل آن در انحصار شبکه اجتماعی فیس بوک است. اگر دقت کرده باشید اینستاگرام مانند سایر اپلیکیشن ها نسخه ویندوز ندارد و به همین دلیل بسیاری از کاربران از استفاده از اینستاگرام محروم شدند امروز و در یک پست کاملاً اختصاصی و شاید برای اولین بار در ایران به شما کاربران عزیز می آموزیم که چگونه یک اکانت اینستاگرام بدون داشتن اسمارت فون اندرویدی و در محیط ویندوز بسازید. با مراجعه به ادامه مطلب قدم به قدم اکانت خود را بسازید.

 

 

حل مشکل وارونه شدن یا برعکس شدن اینستاگرام در بلواستکس )

برای حل این مشکل کافیست :

۱- به تنظیمات بلواستکس ( BlueStacks Settings ) رفته و روی گزینه Change App Size کلیک کنید .

۲- در این بخش نرم افزار اینستاگرام را پیدا کنید و سپس در مقابل آن تیک گزینه Tablet را زده و سپس روی Done کلیک کنید .

این هم کامل ترین آموزشی که شاید بدون اغراق کمتر جایی پیدا می شود . لازم است به چند نکته مهم توجه کنید :

تنها نقطه ضعف این آموزش این است که شما باید پس از هر بار ورود و خروج کامل از BlueStacks مراحل ۱۶ را که انجام آن حدود ۱۰ ثانیه طول می کشد تکرار کنید . در حال برطرف کردن این موضوع هستیم و انشاالله راه حلی برای آن پیدا می کنیم . ولی به هرحال این مشکل بزرگی نیست چون مشکل بزرگتر یعنی فعالیت در اینستاگرام در ویندوز حل شده است .

 

 



:: برچسب‌ها: حل مشکل وارونه شدن در بلواستک ,حل مشکل وارونه شدن در بلواستکس ,حل مشکل وارونه شدن یا برعکس شدن اینستاگرام در بلواستک,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
دانلود برنامه Voxox برای اندروید و کامپیوتر

 

 

Voxox v1.2.7 تماس ۱۰۰% رایگان به هر تلفن در جهان را ارائه می دهد! همچنین از پیام رسانی SMS رایگان به هر تلفن همراه در جهان لذت ببرید! Voxox برنامه پیام رسانی است که به شما اجازه می دهد به صورت رایگان با هر کس در جهان تماس بگیرید یا پیام ارسال کنید، حتی اگر آنها Voxox نداشته باشند. چگونه؟ ما تنها شرکت در جهان هستیم که تماس رایگان به تلفن های واقعی را ارائه می دهد. ما هر ماه ۱$ هزینه اعتبار تماس و SMS دریافت می کنیم.
ما یک شرکت تلفن بین المللی ثبت شده در ایالات متحده هستیم، و بر خلاف Skype، Hangouts، WhatsApp، Line، Kakao Talk یا Viber، ما می توانیم تماس و ارسال پیامک رایگان به هر تلفن در جهان را ارائه دهیم.

 

 

 

با Voxox شما همچنین از مزایای زیر به صورت ۱۰۰٪ رایگان برخوردار خواهید بود:
– شماره تلفن رایگان – دریافت رایگان یک شماره تلفن ایالات متحده که خانواده و دوستان شما می توانند برای تماس با شما از آن استفاده کنند.
– برقراری تماس و پیام رسانی رایگان – تماس ها و پیام های متنی با دیگر کاربران Voxox همیشه رایگان و نامحدود است.
– پشتیبانی از موبایل و تلفن ثابت – تماس و پیام دوستانی که در حال استفاده از Voxox نیستند در عین حال به صورت رایگان و یا با نرخ بسیار کم در سراسر جهان
– پیام رسانی گروهی – چت و به اشتراک گذاشتن عکس ها، فیلم ها و بیشتر با گروه های دوستان و خانواده خود که از کاربران Voxox هستند
– به اشتراک گذاری عکس و ویدیو – عکس ها/ویدئوها را با Voxox ضبط کنید یا از رول دوربین گوشی به اشتراک بگذارید.
– به اشتراک گذاری موقعیت مکانی – بگذارید دوستانتان بدانند که در چه مکانی هستید تا با کلیک یک دکمه با هم ملاقات کنید
– پیدا کننده دوست – Voxox مخاطبین شما را وارد می کنید و دوستانی که از Voxox استفاده می کنند را به طور خودکار پیدا می کند بنابراین شما می توانید با آنها به صورت رایگان ارتباط برقرار کنید
– پست صوتی بصری – گوش دادن به پیام های صوتی همیشه راحت نیست، بنابراین Voxox از طریق تبدیل آنها به متن آن را آسان می کند
– رسیدن به من – تماس های دریافتی را به شماره تلفن های دیگر خود بفرستید، بنابراین هرگز دوباره یک تماس مهم را از دست نمی دهید
– مترجم زبان – Voxox می تواند به طور خودکار پیام های متنی ارسالی و دریافتی شما را به/از ده ها زبان ترجمه کند.
– ویژگی های In call (در طول هر تماس شما می توانید موارد زیر را انجام دهید):


فشردن *۱ برای ضبط تماس – ثبت تماسی که روی آن هستید و مشاهده و پخش آن در برنامه
فشردن *۲ برای انتقال – انتقال تماس خود به تلفن دیگر، حتی تلفن رومیزی یا موبایل دیگر خود
فشردن *۳ برای کنفرانس – اتصال دادن تا ۲۰ حزب
– Callback Mode (حالت پاسخ تماس) – تماس هر شماره تلفن سراسر جهان با استفاده از کتاب آدرس و پرداخت تنها هزینه ای بسیار ناچیز در هر دقیقه بدون مصرف پلان دیتا شما! هنگامی که شما در حال برقراری یک تماس در حالت Callback هستید، فقط شماره تلفن را شماره گیری و چند ثانیه صبر کنید.
بعد از آن یک تماس تلفن همراه ورودی با یک پیام لطفا صبر کنید در هنگامی که با شما در تماس هستم دریافت می کنید. پس از مدت کوتاهی دوست شما در خط ظاهر می شود. “سلام” کنید و گفتگو را شروع کنید!

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود voxox با لینک مستقیم,, دانلود اپلیکشن, تماس تلفنی رایگان بدون نیاز به اینترنت, دانلود اپلیکیشن ارسال پیام و اس ام اس رایگان اندروید,, دانلود رایگان اپلیکیشن voxox اندروید, دانلود نرم افزار ساخت شماره مجازی امریکا اندروید,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
دانلود برنامه قفل لمسی با اثر انگشت برای اندروید Lock

 

 

 

FingerSecurity Premium نام یک نرم افزار امنیتی قدرتمند برای محافظت از حریم شخصی شما در گوشی و تبلت های اندرویدی ست. نرم افزار FingerSecurity Premium یک قفل امنیتی قدرتمند می باشد که می تواند اثر انگشت شما را اسکن و پس از تایید قفل گوشی را باز و در ختیار شما قرار می دهد. نرم افزار اثر انگشت خوان FingerSecurity Premium قابلیت اجرا و پشتیبانی در گوشی های سامسونگ را دارد. پس اگر صاحب یک گوشی از شرکت سامسونگ می باشید می توانید برای حفظ حریم شخصی تان از این قفل که با اثر انگشت کار می کند استفاده کنید

ویژگی های نرم افزار اثر انگشت FingerSecurity Premium :

دارای ویجت اختصاصی برای فعال یا غیر فعال سازی سریع برنامه

دارای مهلت کم برای فعالسازی قفل ( قابل تنظیم )

امنیت مبتنی بر مکان برای اجرای برنامه ها

امنیت بالا و پیشرفته برای جلوگیری از حذف برنامه

محافظت خودکار از برنامه های جدید

مخفی کردن رابط کاربری (UI) برای اسکن انگشت

قابلیت رمز عبور جایگزین

دارای نظیمات سفارشی برنامه ها

محافظت از اعلان های برنامه

استفاده از تم های متنوع برای استفاده در برنامه

استفاده از انگشتان خاص برای باز کردن برنامه های مختلف

پشتیبانی از زبان های :

English – Dutch – French – Portuguese – Polish – Indonesian – Russian – Thai – Turkish – Spanish – Korean – Persian – German – Czech – Croatian – Romanian – Kurdish – Italian – Greek – Hindi – Danish

و …

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود برنامه جدید اندروید, دانلود برنامه قفل لمسی با اثر انگشت با لینک مستقیم, دانلود برنامه قفل لمسی با اثر انگشت برای سامسونگ گلکسی ,دانلود برنامه قفل لمسی با اثر انگشت فرمت apk ای پی کی , دانلود برنامه قفل لمسی با اثر انگشت نسخه 3,3 , دانلود برنامه قفل لمسی با اثر انگشت ورژن جدید , دانلود برنامه قفل لمسی با اثر انگشت کم حجم,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
دانلود بازی سیندرلا Cinderella برای اندروید و ویندوز

 

 

 

 

 

Cinderella: Free fall بازی جدید سیندرلا برای گوشی های اندروید است. این بازی بر اساس داستان سیندرلا ساخته شده است. داستان و برنامه کودک سیندرلا را که به یاد داری؟؟ داستان سیندرلا چیست؟؟ سیندرلا (به انگلیسی: Cinderella)، نام داستانی افسانه‌ای و محبوب است و بازگوکننده افسانه قدیمی رسیدن به پاداش پیروزمندانه پس از دیدن ظلم و بی‌عدالتی. هزاران گونه متفاوت از این افسانه در همه‌جای دنیا وجود دارد که محبوبترین آن به قلم نویسنده فرانسوی شارل پرو در سال ۱۶۹۷ میلادی به رشته تحریر درآمده است.Princess Birthday Bash Salon یکی از بهترین بازی های دخترانه می باشد که به تازگی نسخه جدید ان منتشر شده است. تولد پرنسس کوچک نزدیک است و شما باید او را برای یک مهمانی بزرگ که تمام دوستان و اشنایان در ان شرکت دارند اماده کنید. شما باید پرنسس را به بهترین روش ارایش کنید و بهترین لباس و مدل مو را برای او انتخاب کنید. از ویژگی های این بازی می توان به وجود مدل مو ها و لباس های مختلف اشاره کرد . این بازی در گوگل پلی امتیاز ۴٫۲ را از ۵ کسب کرده و بر روی اندروید ۴ به بالا اجرا می شود . هم اکنون می توانید اخرین نسخه این بازی بسیار سرگرم کننده را دانلود نمایید

به طور کلی واژه «سیندرلا» به معنی کسی است که پس از دورانی از گمنامی و بی‌خبری ناعادلانه، به کامیابی و سرشناسی می‌رسد. کمپانی والت دیسنی در سال ۱۹۵۰ یک فیلم کارتون مشهور بر اساس همین داستان ساخته است. سیندرلا دختر کوچکی است که زندگی سختی را دارد. حالا شما باید در Cinderella: Free fall به او کمک کنید تا کارهایش را انجام دهد. در اصل شما باید سیندرلا را در دستیابی به جواهرات راهنمایی کنید تا خانه جدول بازی یک به یک پر شود. از این بازی رنگارنگ لذت ببرید.

ویژگی های بازی:
گرافیک رنگارنگ
بیش از ۱۰۰ سطح
پاداش های مختلف
شخصیت های سرگرم کننده
گیم پلی جذب

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود بازی سیندرلا Cinderella با لینک مستقیم , دانلود بازی سیندرلا Cinderella برای 2,3,6 ,دانلود بازی سیندرلا Cinderella برای پی سی, دانلود بازی سیندرلا Cinderella برای تبلت, دانلود بازی سیندرلا Cinderella برای گوشی, دانلود بازی سیندرلا Cinderella برای لپ تاپ ,دانلود بازی سیندرلا Cinderella برای موبایل , دانلود بازی سیندرلا Cinderella برای ویندوز 8 هشت, دانلود بازی سیندرلا Cinderella برای ویندوز ایکس پی xp , دانلود بازی سیندرلا Cinderella کم حجم , دانلود بازی سیندرلا Cinderella ویندوز 7 هفت,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد


خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window